071209


god eftermiddag my friends,
har inte haft tid att uppdatera idag... idrotts dagen var sjuuukt nice, den var riktigt mysig... nä men idag har jag tränat lite, simmat och mysat aah typ de jag kan skriva (a) hahah idag är jag på väldigt bra humör, vet inte varför men det är jag iaf. nu sitter jag och pluggar rättskunskap vi har nå frågor tills img om EU och rätten och skit. fan vet jag, nått sånt där iaf... har varit sjuk ganska mkt så jag hänger inte med i svängarna upp till 100 tyvärr.. men jag försöker så gott jag kan.

juste idag kom min Moncler jacka hem, den e så himla snygg (a) weeei


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
natta

skit snygg! :)

2009-12-07 21:26:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback