12 dagar kvar till julafton


fy fan vad jag är taggad på julen men ändå inte, jag har iaf lärt mig att man ska spendera julen med sina närmaste och jag kommer varken vara med min pappa och dymkowski family och JIMMIE! bara den tanken att jag ska vara utan min älskling får mig att bara vela spola bort den veckan jag kommer vara i Polskiland. iaf idag har jag varit hemma hela dagen har varit skönt på sätt och vis, gick upp ganska tidigt och käkade frulle med hela familjen var riktigt snäll idag och fixade den åt vår big familja :D sen har jag och pappa julpyntat ute... älskar vårt hus på vintern. sprang precis ut för att ta lite bilder och så märkte jag att det snöar som fan, hoppas det ligger kvar några dagar iaf...

nu ska jag springa ner och äta middag ;)
NI HAR VÄL INTE GLÖMT BORT MIN TÄVLING??! klicka in här



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback