13 december


har knappt fått mig en blund på hela natten, just becouse of my thoughts...
har kankse sovit sammalagt 1 h i natt. men jag fick mig iaf en blund från typ 10 till halv 1. aja funkar....
att han inte fattar, de är det som får mig att bli så nere. att han inte fattar att det är just nu han ska bomba sönder min mobil bara för att visa att han bryr sig. men nä han är ju ingen "hund".idag kommer min dag vara tråkigare än igår.. fun? njaa... ska bara vara hemma idag, ska inte till kyrkan, ska inte ta en fika, ska inte träffa jimmie. jag ska bara ligga i min säng och sova. onödigt och stressa igår som fan för att plugga klart. lämnade in mitt arbete igår känner mig faktiskt proud of my self for that. iaf.... dags att lägga sig i sängen ingen.
känner mig fortfarande tom.


är verkligen motsatsen till detta just nu!
det här var typ en av de ögonblick jag kommer komma ihåg om mest under mitt liv.
 höjdpunkten av lycka ;)
/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

jag känner exakt likadant. Förstår han inte att de är då han ska bomba en. Man försöker visa på en sätt att man är ledsen och vill att han ska skriva till en som adlrig förr, men man måste vägleda hela tiden känns det som.

2009-12-13 13:51:43

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback