17 december


så där ja, nu har jag badat, kollat på tv och pratat med Stefan Oudalov i tele precis, som är sjukt packad och kom precis hem från fifty fifty kryssningen och har efter fekke hemma :D hahahha men iaf, efter att jag varit i skolan idag och fått reda på att jag kan tänta av fek A som jag fick IG på i kursen eftersom jag missat 2 prov och typ en inlämning (a) i ettan så jag ska göra om skiten och så fick ja VG i halvtids resultat i företagsekonomi B. så de e riktigt najs, efter de drog jag och amanda till woken och käkade där. muuums va gott de var... mötte upp sedan jimmie och fixade lite grejer. kan iaf säga att de känns som en sten fallit ner från hjärtat på mej... sen drog jag och älskling hem till mej och kollade på film, prata lite med varandra om allt i princip, hahha skrattade sjukt mkt åt jimmies sjuka sånger han hittade på och typ kysste sönder varandra. man märker på oss båda att vi kommer sakna varandra grovt mkt. iaf sen drog vi på bio och båda deckade efter 5 min av tittande på filmen så det var riktigt najs, jag vaknade upp lite då och då när killen brevid mig garvade som fan rakt i mitt öra när det tydligen var "kul"...

sen vart det raka vägen hem, lite mat och chips till efterrätt,paradie hotel och generation fett...
nu ska jag försöka sova så jag är pigg och glad som jag var idag på min avlutning på Bio grand :)

godnatt på er



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback