4 dagar kvar tills Anjii drar


nu är det bara 4 dagar kvar tills jag drar :O asså helt serri jag kommer typ dö i polskiland, de e så jäla tråkigt att vara där med morsans släkt jag är liksom äldst och ska allti ta hand om alla barnrumpor -.- hatar barn!!!!!
jag vill verkligen inte åka dit, inte bara av anledningen att ja kommer ha fett tråkigt, de finns några andra anledningar. som gör att jag verkligen vill vara kvar i Sverige... och leva mitt liv som jag gör. men men vi får se om allt bara kommer vända upp och ner. kanske inte. man får väl hoppas.

idag har jag bara haft en lektion i skolan! riktigt riktigt nice, vi hade föreläsning om anonyma alkoholister tycker den var riktigt grym. kände igen några av mina nära vänner m.m. när nykteristerna stog där och snackade om sitt förflutna... tycker det är så hemskt att de som håller på att supa i princip varje dag och ta olika slags narkotika har liksom en minneslucka i sitt liv på kanske 2-3 år. så jävla hemskt....
efter skolan träffade jag jimmie, vi tog en liten trip till haninge för att möta upp min låtsas mami så jag kunde få min mobil jag hade tappat idag. sen drog jag till jobbet och jimmie var hemma och kollade på film. vart lite pizza till middag sen film och mys hemma...

lägger upp lite gamla bilder på mig...


vinter 07


vår 08


vår 08


teneriffa 08


sommar 07


sommar 08


vinter 08


thailand 07


höst 06


Dubai 05


anji 16 år

aja nu räcker det med minnen och fula bilder på tjockis anjii ;)

så rolig dag har jag haft...
hörs sen
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback