bajskorvs internet! :(


och så var man hemma efter en sjukt jobbig dag, vaknade idag kl 06.30 och började plugga på psykologin, rörade mig sedan in mot stan. fatta jag vaknade halv 7 när jag började skolan 14.20 det är sjukt men vad ska man göra, vill man att de ska gå bra på ett prov så är det bara och rå plugga precis som jag gjort! gick iaf fett bra :D läsloggarna är också inlämnade fast de vart framflyttade tills på söndag. ja ja creds till mig som lämnade in 2 dagar tidigare. idag ska jag börja skriva på mitt konflikt arbete i samhällen som ska in på söndag 23:59 och imorgon ska jag börja plugga lite matte har nämligen omprov på tisdag.  sen har jag bara en uppgift kvar och den ska in torsdag eller onsdag som är fett lätt och bara ska in på g nivå.FY FAN MÅSTE HÅLLA UT I & DAGAR! är så himla skol trött.


/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback