dags att fixa sig!


nu ska jag dra på mig lite kläder, tyvärr åker min fula stora vinter jacka på (fjällis) hatar den men jag väntar på min moncler som är nu beställd :D tycker man ser så stor och bajskorvig ut i fjällrävenjackorna, asså de stora. vad tycker ni, fine det är en varm jacka det är just bara därför jag använder den men personligen tycker jag den är sjuukt ful. stor,klumpig,FJORTIS!!!

kommentera gärna vad ni tycker om fjällräven jackor!

iaf ska försöka hinna med och köpa den här jackan den här veckan. har tyvärr sjukt mkt i skolan! :(


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

ja har en själv och vill inte använda den pga den är fjortisstämplad men annarsÄLSKAR jag jackan den håller mig varm och är sjukt mysig

2009-12-02 19:51:55

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback