dags att sova!


har kommit hem inte så länge sen från bion med Jimmie bögen :D heheh (a), nä ja skoja lite, nää men iaf, jag tycker filmen var fett bra, är inte direkt ett huge fan av drama och action men den här filmen diggade jag fett mkt. tänker inte berätta så mkt om den har tyvärr inte ork, men iaf, de var typ en krigsfilm om kriget i Iraq och typ amerikanska militärstyrkor. anyway, kom hem och smällde i mig 10 köttbullar med makaroner. mycket najjjs, vart ju fan ingen middag för mig bara en macka till frulle och 2 chees till lunch, känner att jag börjar må ganska bra, äter donken och mår prima! framsteg?! :D

hahah lägger upp en bild som togs lite snabbt på min outfit innan jag drog på bio, Amanda fottade i farten, simple outfit but nice! ;)
GODNATTIS!


det ser ut som om jag inte har nå ben typ men jag vet inte hur denna människa fottar, misslyckat blev det iaf! haha
/ ANJIIBANANJII



Kommentarer
mandy

du kan va misslyckad anji .. inte mitt fel att du e så lång att du inte får plats på bild BLÖÖÖÖÖÖÖ

2009-12-03 00:52:12
URL: http://ladymandy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback