dags att sussa!


så där ja, ugly betty och desperate avklarat. Jimmie älsklingen  kom hit typ kvart i 9 så han tvingades att kolla på desperate med mig, han träffade även min mami idag och det kändes riktigt bra. allt börjar lägga sig nu efter ett massa tjafs mellan mig, mina päron och musiu. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klart min bok, har en loggbok jag ska skriva tills på fredag men det ska jag hinna. rättskunskapen är färdig pluggad tills img. känns riktigt skönt att vara bra förberädd. måste visa att jag faktiskt pluggat ordentligt fast jag varit sjuk. men iaf dags att sova, godnatt korvisar så hörs vi img ;)


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

du är snygg gumman! :) tunikan var ju från H&M har dessvärre storlek 42 haha! Javissst =) 0737552738 Puss!

2009-12-09 11:20:47
URL: http://beksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback