...


hejsan hejsan,
igår kväll var jag hos frissan och klippte mig, sen drog jag med min faster till donken och stötte på mr m. hahah ar lite kul och ses, vi snackade om hur jag har det och lite om hans förhållande med sin brud och mig och jimmie och lite skit. är glad att vi kan vara kompisar precis som vi var innan. idag ska jag färga mitt hår. blir nog mörkare slingor. har lite ångest över at tjag klippte det igår. vart fan 10 cm kortare. men det ser ju mkt bättre ut. hade sjukt slitna toppar... :S

sen ska jag träffa martina på stan och ikvl ska jag försöka få tag i min bror eller så drar jag och hälsar på massa vänner, eller clubba med martina eller någon? vi får se. ni som vill få tag i mig ring min polska mobil. har typ inga pengar kvar på den svenska...

love
/ Anjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback