fettttttttt onödigt!


har varit nu och fixat ögonbrynen och fransarna. ska strax till frissan och klippa mig, img ska det färgas de hade inte tid för att färga och klippa på en gång nu innan jul så jag måste dela upp hela skiten.

har fått hem ett ganska onajs brev, skulle helst vela bränna det. så onödigt, jag får skit för något jag egentligen inte borde. om du skulle hamna i samma situation som mig skulle du väl fan oxo flippa och skriva saker om mig på din blogg om du nu skulle ha en? men jag hoppas att de var najs... ;)

väntar nu på att jimmie ska komma tillbaka från gymmet och ringa mej på skype! måste få avreagera lite och han kommer säkert få mig lugn. sen är det en rush till snabbbutiken för att köpa cigg. efter frissan ska jag på bio med min faster.


see you

/ sjukt arg Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback