förlåt att jag inte uppdaterat så mkt!


hejsan hejsan,
vaknade precis av att min mamma ringde. snart ska jag röra mig mot stan och träffa jimmie sen ska jag hem en snabbis till mamma och lämna av mina kläder och rulla på bio med amanda, mami och hennes kompis. vi ska se 2012, de vart ju inte av förra gången för att jag vart sjuk så vi flyttade fram de några helger. iaf... igår vart det en spontan utgång med Anton... vi åkte in till stan och mötte Jimmie and the gang för att dra på "reeeeeeeeeejv" hahah men när vi kommer fram till platsen står det typ 4 polisbildar där var av 2 pické bilar.. .så det var taggination hem på en gång.. :( tråkigt nog men vad ska man göra.. grabbarna drog och käka och jag hem.


så såg min kväll ut igår. hahah
vi hörs senare älsklingar måste börja fixa mig ;)

kyss
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback