god kväll allesammans


har precis kommit hem från en kvällsfika med Jimmie,Hanna,Marcus,Nathyy & Amanda. Marre kom typ 5 min innan vi skulle dra men det var trevligt att träffa den pricken det med, har ju fan inte träffat, BRUDSEN på sjuuukt länge! men iaf sen drog jag och jimmie hem till honom, älsklingen köpte en var sin sushi så vi satt och käkade som små japaniiiis när vi kom hem hahha :D sen var det film och mys dags. haha nu har jag iaf kommit hem och ska strax ta bort mitt smink och borsta tänderna. ta lite brun utan sol i fejjan och sova!


bilder från kofi
ENJOY


Hanna o Marcus


Jimmusiu o Anjii


SPÖKE? haha


Nathyyy


jimmie o ett glas?



/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback