godnatt


har pluggat sönder min hjärna känner jag! känner mig som en zombie typ, eller ah helt seg o korvi i kroppen. imorgon ska jag upp runt 9 och fixa lite grejer med min pappa sen ska jag kanske in till stan och träffa jimmie om han kommer upp och om jag kommer palla dra in till stan. ska iaf möta verra också och ta en fika. har ju fan inte träffat henne sen 1,5 månad tillbaka typ :O det är inte bra, känner att jag måste festa med brudsen på fredag eller lördag! ;)

låg precis nere i soffan typ halv deckan och kollade på filmen "seven" tycker den är så himla äcklig... har typ sett den 3-4 gånger men jag blir lika äcklad varje gång. aja slut snackat för idag, dags att lägga sig i sängen och decka! vi hörs img

Kyss
/ eran Anjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback