godnatt och sov gott ;)


hejsan hejsan,
tänkte bara slänga iväg ett snabbt godnatt inlägg, min dag kommer vara ganska stressig img, ska åka och köpa ett halsband img bitti packa klart helt och sen dra mit mot arlanda.

ligger nu i sängen med min älskade och vi ska strax sova. har haft en jätte mysig kväll med honom. vi gick och mötte amanda en snabbis så jag skulle få låna hennes iPod som vi sedan märkte att den pajjat... :( aja RIP den ;)
hahah men men godnatt sötisar
så hörs vi img bitti från sthlm och img kväll från polen(warszawa)

love



Kommentarer
Vindar

har inte fått mitt pris än :(

2009-12-20 06:02:26
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback