godnatt


kom hem för ungefär en timme sen från bion. tycker filmen var riktigt riktigt bra, den får 5/5 digginations! var ifs stressad under hela filmen typ.. hehe har ni inte sett den bör ni göra det. sånna där filmer om typ världens slut och sånt. eller typ någon man älskar dör helt plötslugt får mig verkligen att tänka efter. som jag sagt tidigare det är inte värt att bråka, det är inte värt att lägga ner all kraft på tjafs och så, på att snacka skit om andra,  på att förstöra för andra. man ska njuta av livet för man vet verkligen inte när det kommer ta slut! man ska självklart ta vara på de personer man har i sin närhet och vara lycklig under den tid man får vara med de, och vara tacksam för det! men men, jag ska ta och lägga mig nu, img är det idrottsdag wooooohooo?! nä.. :( inge wooohoo alls fotboll i bromma hallarna en hel dag= suger dase

dags att sova, godnatt bloggen!


KÄRLEK
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback