jag är bajsnödig! not!


kom inte på en bättre rubrik haha men men, är så sjukt hungrig så det inte är sant... nu ska jag gå ner och smälla i mig en skål coco popc med mjölk, fast jag inte får äta det men de skiter jag verkligen i! :D ahah
skulle inte banga på att vara med min älskling nu och bara mysa, men men är man sjuk så är man! hoppas jag kommer må bätte img, då ska vi dra på bio på förhandsvisning av hurt locker :) den verkar vaara sjukt bra, drama/action är najs.

aja vi hörs senare älsklingar, sorry för lite dålig uppdatering idag men jag har typ ingen ork o skriva!


bjuder på en bild på sjuki anjii



Kommentarer
Vindar

Siemka, Jak sha maz?

2009-12-01 21:06:07
URL: http://blackanboys.blogg.se/
anja

HAHHA, jo tack de e väl bättre men mår lite dåligt fortfarande. sj?

2009-12-01 21:31:46
URL: http://justanja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback