mitt 2009


2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja det kan man väl säga? (a)
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Kommer fan inte ens ihåg de :/ uppsi
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej! vilken fråga?!
4. Dog någon som stod dig nära? aah :( Rest in peace

5. Vilka länder besökte du? Polen och Italien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?  JOBB!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? finns typ 2 st, 1 februari och 17 juni...
8. Vad var din största framgång 2009? försökte bli iaf lite mer serri när det gällde skolan ;)
9. Största misstaget? eeeh, vart ganska många? :S
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jepp
11. Bästa köpet? fan vet ja
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder som vanligt?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vi hittade tillbaka...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? La la song, keep control & I belive I can fly
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?vart gladare i vissa stunder men ledsnare oxo
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat!! man lever ju fan bara en gång!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? skolkat
18. Hur tillbringar du julen?: Hos mormor och morfar i Polen med typ hela jävla stäklen, as tråk!
19. Blev du kär i år? om jag vart, eller det var ju ifs i slutet av 2008  men ah... hehe
20. Favoritprogram på TV? Desperate & ugly betty
21. Bästa boken du läste i år? vet faktiskt inte..
22. Största musikaliska upptäckten? huh?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? faktiskt inte
25. Något du önskade dig men inte fick? mkt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? skolade från svenskan med Sofia i min klass och sen hade jag middag hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Skött skolan & flytt hem ifrån!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ??
29. Vad fick dig att må bra?: min brors stöd!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen?
31.Vem saknade du? Valerie
32. De bästa nya människorna du träffade? my people i Polen :D <3



Kommentarer
Vindar

Anja jag snor denna, Dont worry. Jag länkar den tillbaka till dig ;)

2009-12-12 04:26:00
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback