morsning;)


hejsan hejsan,
sitter nu och pratar med amanda i telefon. lyckades väcka henne precis, (har bombat hennes mobil och hem tele sen kl 10)... aja duktigt av henne att hon hörde den tillslut. hahah sitter nu framför datan med sjuuukt lockigt hår somnade med flätor igår (a) ser inte så värst najs ut men jag skiter i det ;)

igår kväll läste jag ju i min bok"dumpa honom" tänkte dra ett litet citat från den och så får ni kommentera om ni killar tycker att det stämmer och ni tjejer om ni känner igen er. asså grejen är den att jag själv känner igen mig lite, men stämmer de att killen vekrligen inte vill ha oss då?!
här kommer citatet:

"Vi dejtar någon,faller för honom,och sen gör vederbörande något som vi blir besvikna på. Och sen ännu fler saker vi blir besvikna på. Då kastar vi oss in i den all-ursäktande fasen i veckor, kanske månader, för det sista vi vill är att den här fantastiska karln som vi är så betuttade i håller på att förändras till en skitstövel.Vi försöker hitta anledningar till att han beter sig som han gör,vilka anledningas som helst hur löjliga de än är, utom just den enda anledningen som utgör sanningen: HAN VILL FAKTISKT INTE HA OSS"

känner du igen dig själv på något sätt som tjej? brukar du försvara din pojkväns misstag inför dina vänner, föräldrar och även inför dig skälv. precis som det står ta skulden på sig själv på sätt och vis. skriv gärna en liten kommentar om detta! ;)

nu ska jag iaf fixa mig och röra mig mot kina muren, dags att smälla i mig sushi, lite kina mat och bananazzz med sirap och glass :), kommer inte bli så  mkt bloggupdatering av mig idag för jag ska på bio med Jimmie direkt efter skolan men imorgon kör vi på stenhårt.
juste det blir även en tävling imorgon som kommer avslutas på lördag morgon. den som vinner får ett par jätte fina örhängen från guldfynd. värde: ca 400

KYSS
/ ANJA DYMKOWSKA



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback