någon annan som har tråk?


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

 

 

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jo men jag kan inte tänker för mkt på oss...

 

 

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vi för alltid!<3 :)

 

 

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Så du gör slut med mig nu eller? :'( :'(

 

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag älskar dig Anja Dymkowska fast det känns som om vi knappt känner varandra...

hahahhahhahahhahahahahhaa

 

 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
du har också hjälpt mig mycket och det uppskattar jag, löve to you <3333

 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
tack själv och jag hoppas på minst 90 år till...

 

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jätte förlåt älskling, verkligen :(

 
8. Vad vill du höra mest av allt?
spelar lite, själv baby?

 

 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
hahah så jag har gått och blivit charmig nu? :P

 

 

10. Din romantiska replik?
fy fan vad söt du är hahha, jag gillar att du kan mitt lösenord :$

 

 

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
men varför bajsar du?!!!!!


Kommentarer
mandy

hahaha bara från jimmie lr?

2009-12-27 12:36:51
URL: http://ladymandy.blogg.se/
anja

njaa faktiskt inte alla! typ et fran valerie o nan mer...

2009-12-27 15:05:50
URL: http://justanja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback