nu är det dags att sova älsklingar!


nu har jag packat klart min väska tills img till skolan, valt kläder men som vanligt kommer jag vara missnöjd imorgon bitti men men, de har blivit som en rutin. välja kläder men ändå stå där framför sin garderob varje morgon och vara sjukt trött på sina kläder. hatar de, köper jag en grej anväder jag den inte mer än typ 10 gånger sen vill jag inte ha den :S hatar sånt! :( ja ja, nu ligger jag iaf i sängen,har precis bortstat gaddarna och tagit på lite nattkräm i fejjan.
haha

dags att sussa. img blir det en lång natt! och kameran ska med! :D

GODNATT BAJSKORVAR! SOV SÅ GOTT

/Anjiiibananjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback