nu drar Anjibananjii till Polen


shullulullu,
har redan varit på stan med älsklingen och shoppat. hahah folk kollade ju inte alls snett på oss. hahaha vi psykade som alltid. fan vad jag kommer sakna dig JIMMIE :(
ska strax smälla i mig lite lunch, sminka mig och dra mig mot arlanda. imorgon ska jag försöka möta upp min brorsa hinner inte idag för jag ska på bio antagligen med min kusin Sofia. aja älsklingar jag hör av mig kanske lite senare om inte så ska jag försöka uppdatera ikväll... vi får se om mormors internet funkar.

Jimmie Björkman, jag älskar dig över allt annat! vill inte heller ha någon annan än dig! glöm inte det... 99 år 2 månader och 11 dagar kvar! <33



/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback