orkar inte komma på nått ;)


hahah kom på en jätte bra grej precis! jag har 2 timmar sovmorgon img! :D wiihuuu kanske inte så mkt men alltid nått. :D är fett glad, imorgon har vi en föreläsning om anonyma alkoholister klockan kvart i 10 i skolan, den kommer typ inte ta mer än en och en halv timme... sen ska jag käka lunch och dra till jobbet. sen träffa jimmie och hämta lillsyrrän från dagis, frpn och med img är jag hemma hos mamma :) skönt de oxo, 15 min prommis till centralen, 20 min prommis till busshållplatsen hos pappa där bussen till stan går ;)

men men ska ta en dusch nu och lägga mig och sova eller kolla på film...
vi hörs korvisar
godnatt! :)


happy anjii

/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Vindar

Ge mig min vinst! =)

2009-12-16 00:50:43
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback