plugg plugg och ännu mer jävulskt plugg


tjena tjena,
kom hem idag runt 6 och det första jag gjorde var att langa 2 glas coola light och en kex choklad för att få energi att plugga. och så jag har pluggat tills nu! duktig jag är va? nu ska jag ta och käka middag och sen ska jag fortsätta plugga. har inlämning i svenska img och psykologi prov :( inte najs men snart är skolan slut ju bara 8 dagar kvar så det är bara att hålla ut... lägger upp lite sjuka bilder på mig och älskling. fan vad man kan ha roligt men en jävla kamera.. hahahha vi är sjukt lättroade känner jag :D

love


















nu räcker det med bilder dags att äta nått! :O



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback