rado...


och sa hamnade man i rado vid rafals dator :D. pallar inte forklara vad det ar, men har bor typ alla mina vanner. sjukt kul att antligen fa traffa de flesta som inte har akt utomlands for att fira jul eller hem till sina familjer.. lite synd att de flesta ar kvar har.men alla har ar som en stor familj och de haller ihop som fine. som tur slapp jag traffa mr m. kanns faktiskt lite skont maste jag saga. skulle inte ha natt att prata om eller ah what ever. jag tar livet som de kommer som alla andra personer i det har huset.
idag har jag i princip bara varit pa stan, sen drog jag med brorsan och kakade pa kfc och fixade lite grejer... snart ska vi rora oss mot honom och hamta pengar och dra ut nagonstans. nu ar 3 dagar avklarade i polskiland bara 4 eller 5 dagar kvar tills jag kommer hem!! yeeeey. snart far jag traffa min alskling!! hahah
see ya don't wanna be yaa

/ Anjii bananjiii from polskiii


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback