SUSHI :)


hejsan hejsan,
idag var min dag i skolan riktigt kort... onödig helt enkelt! iaf efter skolan träffade jag min korvi och vi drog till stan och köpte julklappar till mina syskon. till min ena lillasyster Matilda vart det ögonskugga, spegel och necessär från hello kitty, eftersom lillen snor allti mitt smink och förstör det så får hon eget! ;) (jimmies smarta idé) och till min andra lillasyster köpte jag en hello kitty hårborste och en nalle puh bok. lillebrorsan ska få en nappklämma och en ny napp med sitt namn på ;)
päronen skiter jag i (a) hahah måste ha resten av min månadspeng + lite extra till jimmies present ;)

nu ska jag smälla i mig sushi, sen plugga och kolla på TV.

kyss
/ Anjiii



Kommentarer
Linda

Fan vad goooooott med sushi!!!

2009-12-09 01:31:02
URL: http://lindaler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback