uppdatering från arlanda


hejsan kompisar, sitter nu på arlanda och ska vänta i nästan två timmar till tills mitt flyg går. det är inte ens säkert om vi kommer med surt... antingen får vi sova på flygplatsen tills sju imoron bitti eller så får vi ta en taxi hem. känner för att ta en taxi hem och stanna där! pratar nu med amanda i telefon kommer fan sakna min bästis, men sånt e livet familjen kallar mig till polen.. känner mej så taskig att tacka nej, har inte varit där på över tre år under julen. lite fail på den kanske.

i alla fall nu ska jag inte sitta här o deppa över att min kille e hemma, kommer ha fett kul me allt o alla o festa sönder. ja ska inte tänka på mandy heller som säkert kommer ha de najs hemma ;) utan jag ska tänka på det att jag snart kommer träffa min släkt, brorsan, alla mina nära vänner o förmodligen en mer speciell vän......

ciao vi hörs från polen!
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback