1:a advent


yeeeey, idag är det första advent och jag sitter och nöter psykologi nu. har nämligen inlämning kl 21.00. inte najs :( igår var jag och my babes hemma hos adam bassari, faktiskt en ganska lyckad kväll. var typ glad i princip hela kvällen, jag klagade inte på att jag hade feber och jag mådde inte illa. polski vodki is the best! om ni undrar hur kul vi hade kan ni klick in på Bornas och Vindars blogg här. yeaaah blackanboys is the shit? hahha där kommer de komma upp massa bilder men jag ska be någon skicka några till mig så jag kan lägga upp lite på the bloggi! ;)


idag ska jag äta sen lunch/ tidig middag med älsklingen på stan sen ska jag till kyrkan och hem till papi. guuud vad det var länge sen jag var där :O aja dags att plugga har 2,5 h på mej innan jag ska träffa jimmie och sen tid på kvällen men de kommer ja inte palla! :O

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback