desperate & ugly betty= avklarat


okey, då var desperate och ugly betty avklarat. hahah började böla som fan i slutet av ugly betty, av ganska privata skäl men iaf. skickade iaf ett sms till min älskade män och skrev att jag älskar honom and so on... (private stuff) kan säga så här efter allt vi gått igenom att vi ens fortfarande är tsm att vi ens fortfarande kämpar måste betyda något. och att vi är överlyckliga nu och mår bra med varandra är det sjukaste ever. att båda ens vill, att båda ens försöker, att båda ens förlåter. utan dig är jag 0. nada, inget, nothingg,nic... jag är ingenting utan dig.

juste fick hem mina linser idag med posten, ska ha de blåa img på mig. så nu skippar jag glajjorna, eller ah kommer ävl ha de lite då och då men linserna är lite skönare...
lägger upp en bild på mina ögon img

 

UGLY BETTY

DESPERATE HOUSEWIVES

bara sit upsen och badet kvar ;)

kärlek
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback