gaaaaaaah


okey, ja hade precis skrivit klart ett inlägg men ja orkar inte. ifs de stod inge märkvärdigt. bara att jag ska typ börja jobba med verra. och att jag inte orkar anstärnga mej längre, jag har inget ork. jag känner ingen "passion" jag orkar bara inte. och jag vet inte varför jag känner så men jag har sån sjuk ångest över allt omkring mig.
smällde precis i mig en stor jävla portion coco pops, inte bra men jag har gått ner i vikt igen pga stress och de att ja varit sjuk. väger 58,6  och jag har satt ett krav på mig själv att jag ska iaf väga 60 de e minimum vikten för min längd, så de e de jag vill väga. orkar inte vara äckligt smal... fast nu har de inte hänt me flit nu har ja 2 anledningar. sjuk och stress= jag rasar ner ...


orkar inte skriva mer, är inte alls på humör... hörs bloggen



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback