hejsan hejsan


så det här är min reserv blogg i 3 månader. min har då blivit anmäld i onödan men men... ska låta bruden va, hon kommer ju få rå damp på mig strax, (a)

Iaf från och med nu kommer jag blogga här, är beroende av det och så ahh. och ni är ju säkert beroende av mig och mitt liv.
iaf vill bara säga att den här dagen har varit helt underbar, asså det går inte beskriva hur mkt kärlek och glädje jag upplevt idag. TOM min bästa vän Anton ringde och vi har inte snackat på flera veckor. ah men fy fan, idag är allt prima. fick ifs reda på igår kväll att jag fick MVG i idrott A, som jag hade IG varning i pga min dåliga närvaro, men titta vad jag kan :D


hahah schnögg bild :D

 / Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback