home sweet home


och så var man hemma hos pappa, idag efter skolan mådde jag lite si så där, var lite nere och så. skulle träffat jimmie men han var tvungen att fixa lite saker hemma och han var fett trött.. tråkigt :( iaf så jag drog med amanda till gunnars smällde i mig en kebab rulle med extra mycket kött och sen drog jag och solade en snabbis. mötte sen upp pappa som var på någon möte på "the island" (lidingö) och så åkte vi hem tsm med bilden.
bara vi kom hem var det några alarm nissar som var här och skulle fixa larmet hemma. och tack och lov funkar allt perfekt nu. inte så länge sen kom min bästaste granne Anton förbi och sa hej när han var på väg till jobbet. och nu sitter jag här framför datan och ska plåga mig själv med ett fall jag har att dömma i rättskunskap. grov misshandel nått lalalla. fan vet ja. strax bilr de pankisar till midda också :D

kärlek från mig till er


/ Anjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback