lägg dags


tänkte bara säga godnatt en snabbis, ska lägga mig i sängen och läsa en bok. måste vara klar med den snart. läser boken "dumpa honom". jag vet att du ler marre när du läser de här ;) hahah nee men jag var tvungen att välja någon bok snabbt till skolan kom på att jag har en läslogg att skriva som ska vara inne nåsta vecka. den här boken läser man typ på 4 dagar. så de e skit bra, hade den hemma. bra bok. får mig att tänka efter om saker och ting...? anyway, nu har jag badat och känner mig super freeesh, tagit på mig mina resteröds hottis, blått sov linne och fönat håret. ska fila mina naglar lite också innan jag börjar läsa.


men men godnatt alla där borta, sweet dreams :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback