lördag den 28


hejsan hejsan
idag är det lördag och jag ska fan ut.. igår höll jag på att tråka ihjäl mig så inge mer sånt, idag blir det utgång. ska kolla med natalia vad hon ska göra. annars ber jag grabben fixa något om jag inte hittar nått på egen hand. iaf, har precis käkat frulle och har redan varit nere i tvättis och hämtat lite grejer mamma hade hängt på tork. ska träffa jimmie runt 1 vid odenplan och ta en fika utan pengar hehe. men han får vara snäll och bjuda på en varm chocklad eller nått :D hhmm frågan är vad man ska ha på sig, det ska bara vara 6 grader idag och jag har ju varit sjuk en hel vecka så jag vill ju fan inte frysa och bli förkyld och sjuk igen.

aja nu ska jag sminka mig lite och städa på rummet... vi hörs sen älsklingar



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback