matte, matte, matte


hejsan hejsan,
nu sitter jag och pratar i tele med Verra som ska strax dra och jobba. jag sitter och pluggar sönder mitt huvud med matte. idag var jag med jimmie efter skolan och så fixade jag lite grejer också...img är det matte prov så jag känner att jag ska nöta som en korv ikväll. img firar jag och jimmie 9 månader så vi ska hitta på något mysigt efter min idrotts lektion på dans kompaniet vid fridhemsplan! hahha verra fråga mig nyss vad jag göra, svara att jag bloggar. då sa hon att ja säkert skriver" nu går verra till donken" hahah ja ja nu skrev ja de iaf ;)

dags för plugg och ännu mer plugg
KYSS


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback