party all the time!


okey nu är det fest som gäller, jag ska med jimmie, tommie och amanda till adam bassari i C-klassen i vår skola :) kul och träffa min älskling sara där också (a) har precis tagit ett bad och så, åt lite risgrynsgröt med socker och kanel. muuuums, fan känns som om jag är lite övertaggad på julen men de ska bli mys. ska åka till polen den 21 och kommer hem den 28 eller 29 så jag är borta i ungefär en vecka. sen är det fan ny år och sen smäller de. ny år på g. och sen kommer skolan rulla på som vanligt.... ja ja nu ska jag inte få ångest över de. hahah ganska lång tid kvar ändå...

dags att börja fixa sej ;) see you bitches! tagg inför ikväll! :D


idag ska vi parta hos denna människa :D



Kommentarer
Borna

Hahah, fy fan vilken härlig bild! :D

2009-11-29 13:21:10
URL: http://blackanboys.blogg.se/
sara

det var jätte kul att träffa dig gumman! <3

2009-11-29 14:16:23

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback