plugget nästan avklarat...


hejsan hoppsan,
 nu är min power point klar, camilla ska sätta ihop faktan och jag ska fixa till mitt brev lite. annars är det klart med plugg idag, ska bara göra lite matte också. nu är det dags för att städa sen plugg och sen mat. är svin hungrig men vill bli klar med allt annat. fan skippar tom kyrkan idag. wow säger jag, haha ne men jag hinner inte med skolan och städningen och de måste bli klart! de går ju fan före allt.
sen dags för ett jätte skönt bad!!

kysss

ahah langar lite sköna bilder på mej och camilla vi gjorde till arbetet
(OBS inte seriösa)









dags att städa
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback