santa claus


hejsan hejsan,
jag och mandy har precis kollat klart på nån filmish om julen. fan vad man blir taggad, hahah känner mig som ett litet barn när jag sitter där och typ tror på jultomten när jag kollar på alla dessa julfilmer för barn (a) hahahha
så mogen är jag :D
snart ska jag skicka iväg min mandy pändy och lägga mig i ett varmt bad :D kleta på lite brun utan sol och få enormt mycket skönhets sömn. inte undra på att jag är så sjukt vacker om jag sovit hela veckan typ hela tiden(smaaajjjlll)
(amanda garvar men jag ahr ingen aning varför hon typ tänker på lite saker som hände i helgen, amanda=asgarv, blööööööööah) hahahhahah inte kul, inte freeesh, inte najs! inte Amanda!

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback