sjukt tråkigt o va sjuk


någon som tycker att det är sjukt tråkigt och vara sjuko ch typ inte ha något att göra? man ligger och degar framför datan, kollar på tv när de typ suger, ala filmer man har hemma har man sett. allt e bara tråkigt har jätte mkt tid över och jag skulle ju kunna plugga men vem fan har ork när man är sjuk. något tips vad man kan göra för jag håller typ på att dö av rastlöshet. ifs jag kanske inte bör klaga så jävla mkt för jag fick ju sällskap av älsklingen hemma idag men asså tänk om han inte skulle hälsat på mig efter skolan. asså jag skulle ju fått panik.

gaaaaaaaaaaah va jag har tråkigt, lägger upp lite bilder fårn New York 08

ENJOY

överlycklig?


sleeping anjii?



...


...


jag och mamma


schnögga jag ;) hahah vad liten jag ser ut o va


mamma


playboy


jag och Cassie :)


minnen :')


smile


lätt att komma upp men svårare att ta sig ner hehe


coolesh biildish va?


sista kvällen typ


sista shopping dagen



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback