svar på frågor



och så var frågestunden över. här kommer svaren på era frågor ;)

fredrika:
har du någonsin varit otrogen mot någon av dina pojkvänner?
Svar:Ja,det har jag. var otrogen en gång mot Benjamin Augler som jag var tsm med i 3 månader och en gång mot Jimmie i somras. men det var inte så grovt om jag säger så.


emelie:
hur mycket väger du och hur lång är du?
Svar: jag är 179, min vikt pendlar mellan 58-61 beroende på hur mycket jag äter och så. just nu ligger den på 60,1 exakt

emma:
tycker du att du var finare i blont än brunt?
Svar: asså det är inte så att jag kände mig finare, men jag känner mig ovan i det bruna håret. det som är det positiva är att jag ser äldre ut, det som är det negativa är att jag ser blekare ut ;)

wanna be"Daniel Axelsson":
Ignorerar du att Jimmie låg med Malin och dussintals andra? :)
Svar: för det första du som låtsas vara daniel så ignorerar jag inte saker som inte stämmer. liksom lite omöjligt. jimmie har aldrig rört malin och malin har aldrig rört jimmie. och jimmie har inte legat med dussintalts andra i somras. hoppas du nöjer dig med detta svar ;)

sara:
vilken skola går du i?
Svar: jag går i Jensen Gymnasium Norra

ida:
1.varför använder du inte din förra blogg?
2.hur många besökare har du på den nya bloggen per dag?
3.hur länge har du och din kille (jimmie) varit tillsammans?

annars så tycker jag du har en jätte fin blogg, gillar dina kärleks analyser
kram ida
Svar: tack Ida för en snäll kommentar.
1. jo det är så att min förra blogg vart anmäld av en tjej som heter Linda då hon vart tydligen arg över sanna ord.det är just därför jag inte använder den.
2. har ungefär 40-50 besökare per dag. hade ungefär mellan 65-75 på förra men det är inte så att jag är direkt ute efter många besökare utan jag skriver mer min blogg för mig själv ;)
3. om 8 dagar har vi varit tsm i 9 månader <3

rosanna:
Vilka är dina närmaste/bästa vänner?
Svar:
1. Amanda,låtsas mami,brorsan & Jimmie. han är inte bara som en pojkvän för mig utan även en bästa vän, samma sak med min låtsas mamma, inte bara en låtsas mamma som uppfostrat mig i stor grad utan en vän jag alltid kan vända mig till och lika så my broe.
2. Natalia, den härliga pricken en vän som alltid finns där.knasig och flippig but I like it :)
3. och sist men inte minst brudarna( Natha,Anjos,Verra&Marre) har inte så mkt kontakt med de och jag umgås inte med de längre typ heller men de finns där typ o så.

hanna:
vad brukar du ta för läkemedel mot din migrän? har märkt att du har det ganska ofta
Svar: ah det stämmer brukar ha migrän anfall ganska ofta ja, brukar oftast använda ipren eftersom det inte innehåller paracetamol som i längden förstärker migränen, som alvedon tex. eller så använder jag en näs spray mot migrän som heter Zomig nasal.

mr chacha:
hur många har du haft sex med?
Svar: 10>x>1 ni som e bra på matte fattar ;)

Frida:
vad använde du för hårfärg när du färgade ditt hår brunt? tyckte du vart super snygg i det, fast du var ju snygg innan också ;)

puss puss

Svar: jag använde mig av en intensiv toning från Loreal men kommer tyvärr inte ihåg va hår färgen hette. sen tonade jag det igen med en toning jag köpte i polen. tack så jätte mycket för komplimangen

bajskorv22:
hur gammal var killen du var tsm med efter jimmie. typ mr m som du kallade honom?
Svar: han var 24 skulle fylla 25

din beztiz:
vilken är din favoritställning????????? :OOOOO
Svar: Amanda du är helt efterbliven, eftersom frågestunden var tills igår 23.00 och du frågade för typ tio min sen så tänker jag inte svara på din fråga.. hahah eller är det någon annan som är nyfiken? nee men jag kan vara ärlig och svara faktiskt, 69:an är nääjz ;) (eller som nu vissa andra kallar detta för 95:an :D ahhahahah)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback