tjenixen


kom hem inte så länge sen från stan... käkade lunch med jimmie idag på kina muren vid odenplan. muuuumms säger jag bara :) och sen drog vi till stan för älsklingen ville köpa en present till mig. sjuuukt snygga skor från zara men jag känner mig taskig när han ska behöva lägga ut mer än 1000 spänn för ett par skor till mig. fine det var han själv som ville men men... iaf de fanns inte i min storlek på zara så vi drog till urban outfitters och där köpte jimmie ett par skor till sig själv.har haft en sjukt mysig dag fast jag e sjuk. mer sånna dagar tack!!

nu sitter jag och fixar och trixar med mina naglar. snart ska jag hämta lillasyrran från dagis och plugga.

P.S älskar min Jimmie
/ Anja Dymkowsa



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback