at landgrens place


hej pluttisar, johanna hoppade precis in i duschen för att fixa sig till en 80 års middag med massa släktingar och så. vi har suttit här i aba i solen och chillat, pratat lite skit och så. sjukt skönt väder asså.
snart ska jag möta upp jimmie, han slutar jobbet vid 5. nice, ska få vara med pluttisen ett tag.

idag har jag varit i skolan, ganska kort dag känner jag, vart ingen sam och på matten gick vi igenom allt vi haft det här året som en liten förberedelse till nationella liksom.så det var ju sjukt bra, könde verkligen att jag behövde få den där lilla repetitionen.

har även lackat satan på en person idag men den vet nog det. och en jävla häst hahahha glöm att jag kommer vara trevlig mot er!

kul man kan har hemma hos Johanna när hon står i duschen :D
















så där ja hoppas ni inte kommer klaga på att jag har lite bilder på min blogg nu :D hahah


sköt om er :)
/Anja Dymkowskas



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback