bilder tagna idag


ALLA BILDER ÄR TAGNA HEMMA HOS MIN KOMPIS KONRAD












sprang runt och letade efter mitt cigg paket i deras hus, det var inte lätt kan jag säga 10 rum och jag letade överallt men så här glad vart jag när jag hittade de :D


work out efter maten ;)


i bilen på väg hem

nu är det dags för mig att sova, ska upp innan 8 img, åka till titicaca, sen shopping, fixa mina klockor, frissan och solarium. img kommer jag bli fattig, tur att pappa pröjsar allt förutom shoppingen=jimmies födelsedags present eller ah en del ska köpas i polen, en del har redan köpts och en del ska köpas i sverige också!

godnatt



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback