god kväll alla kära läsare


har precis tagit ett bad, tvättat håret och så. var och träna med Amanda,Tommie och en kille i jensen norra (i min skola) som jag inte kommer ihåg namnet på. känner att jag kommer ha sjukt mycket träningsvärk i magen imorgon! men iaf, från och med idag 3 gånger i veckan ska det gymmas för fasen! efter de var min mami jätte snäll och köpte en pizza med massa gott på. haha fyllde på kalorierna jag bränt men men, mumsig var de. är itne ute efter att räkna kalorier och skit men vill få fastare kropp och när jag fått de då ska jag börja tänka på vikten! ;)

nu ska jag röra mig mot aba, ska hem till jimmie och ha film kväll! :D
ska även möta upp oscar i min klass. ;)

sköt om er
/Anja



Kommentarer
mumin

Ska till power club imorrn typ vid 12-13 o köpa kortet plus köra ett lätt pass (mage). Hänger du med biffen? Jacob Bosson heter han ;)

2010-04-16 21:43:18

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback