god morgon


vaknade ungefär för en halv timme sedan, har städat undan kläder inne på mitt rum, bäddat sängen och valt ut kläder, packat väskan, borstat tänderna och tvättat av ansiktet och ätit en banan. nu ska jag klä på mig och fixa håret.skippar sminket, ska dra iväg och sola på min rast jag har. så vi kletar på lite bajs i ansiktet senare under dagen, men de blir bara lite foundation och puder. min maskara tog slut 2 dagar sen, men jag ska få en ny av mamma idag så de e najs. hon köpten från este lauder om jag minns rätt eller YvesSaintLourent.... men nu ska jag skynda på lite så hinnerj ga kanske slänga upp en dagens outfit! ;)


ha en super bra dag sötisar


älskar dig!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback