hejsan


igår var jag på jobbet, innan de fika med de gang på medis, ska dit idag med tror jag, om de blir fint väder. jimmie kommer till min skola vid elva sen ska vi hitta på något innan våra jobb. vi börjar 17 så de e najs. snart ska jag ha matte prov, o najs fötr jag har lite svårt att skriva med min hand med nu börjar den bli bättre och bättre, bandaget är av iaf ;) hhahah igår när jag jobbade fick jag massa frågor angående min hand. men idag ska jag jobba utan bandage och jag ska gå runt med halstabletter i fickan tappade nämligen rösten igår när jag jobbade. tommie höll på att garva ihjäl sig hela tiden. jag lät som en häxa :( min chef skjutsade till och med hem mig igår efter jobbet eftersom han tyckte de var så synd om mig. hihi söta alla är som tar hand om mig. aja nu ska jag rusa in på matte lektionen och langa mvg på provet, eller? :D

hörs korvar
bara så ni vet jobbar jag idag också och då blir de ju ganska lite update?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback