helluu


igår var min kväll ganska lyckad, chill krök hemma hos broheden. tyvärr slutade lite illa blev av med alla mina pengar och så, synd att man inte ens kan lita på sina vänner ens :( men men nån gång kommer den personen få skit tillbaka och då hoppas jag att de kommer vara en ordentlig dos. i natt sov jag med älsklingen min. är sjukt trött vi somnade inte för än klockan 5 och jag vaknade klockan 8 för att dra hem till mamma. så 3 h sömn idag är najs? hahahha imorgon har jag matte prov i algebra så jag ska städa inne på mitt rum nu och sen plugga.

hmm, vad har man gjort idag då? jo jag har varit i kyrkan, stan med jimmie, solat och chillat lite hemma med älsklingen. efter plugget och städningen ska jag ta ett långt jävla dopp och sen sova!

hörs kanske sen
(bilder från igår kommer så fort som möjligt)
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback