jag vill...


jag vill kunna skratta mig fram under dagen.
jag vill kunna sätta mig i någonstans,kolla dig i ögonen & känna att du älskar mig.
jag vill kunna skapa ett bättre liv för mig själv i framtiden.
jag vill kunna ge mina barn allt jag äger och har i framtiden.
jag vill kunna må bra, bland mina vänner, familj och dig.
jag vill kunna känna mig bekväm i sommar, så minus 4 kg och mer fit kropp.
jag vill kunna känna mig fin när jag är med dig.
jag vill kunna må bra under dagarna så jag slipper längta till kvällen och sedan hata mornarna(då börjar allt om igen)


mina mål, jag ska nå de. med eller utan någons hjälp det skiter jag i fullständigt.
JAG SKA!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback