längtar tills imorgon


ska bli fett kul att grilla imorgon med massa människor i Kristineberg och sitta där och kröka och umgås. är på lite dåligt humör idag, har jävla fitt migrän också och jag bara pallar inte med de här. mitt psyke är fuckat. men nu ska jag försöka sova. jag klarar det här bättre utan dig, det är du som har fått mig förändrad. det är du som gör mig stark och får mig att tro att jag var redo. du har fått mig att börja älska såna där grejer....

aja ska möta Johanna imorgon efter skolan. åka till teknink magasinet och köpa 2 sladdar till jimmie sedan köpa saker till grillnigen och sen kanske dra hem till mig med Johanna och byta om och kanske åka med henne sen till henne och så möta upp Jimmie på en gång. ah vi får se hur vi gör... en sak vet jag säkert, jag har en sjukt skön skoldag imorgon. bara spanska från 11.45-12.30 har prov och sen finito! ;)

god natt people, dags att ta en alvedon och sova!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback