lördag


tänkte berätta om går dagen lite,
hade sagt till jimmie att vi ska ut och äta (själva) på en restaurang i gamla stan,michelangelo. men självklart stämmde det icke ;) där väntade amanda,marcus,crispin och tommie på oss. (saman skulle också väntat men vi fick vänta på honom ist som vanligt) jimmie vart ganska förvånad och glad så de var ju toppen. efter de skulle vi dra vidare men allt sket sig eftersom min kompis Tove skulle ha fest och då skulle vi sätta ihop hennes och jimmies födelsedag men eftersom hon vart magsjuk samma dag vart festen flyttad till nästa helg... :(
jag och älsklingen drog hem till honom, kollade på film och chillade, vissa drog vidare vissa hem ;)
så såg jimmies födelsedag ut...

imorse gick jag upp ganska sent för att vara anji, typ halv 11. duschade, städade mitt rum, packade min väska till mamma som pappa ska lämna av hemma hos mig img. nu sitter jag hemma hos min älskling, ska strax äta middag.
juste fick en as snygg acne jacka av jimmies föräldrar lägger upp en bild på den sen. (tack "mami" och "papi" :) )

aja nu ska jag umgås ltie med jimmie, kanske ska ta en cigg? ;)
see you

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback